Dodge Durango Forum - Forums and Owners Club! banner

System Alpine

2 reading
111K views 30 replies 14 participants last post by  eloym.psntx  
#1 ·
System Alpine w Durango mojej żony miał słaby bas, po badaniach wydaje się, że przeznaczają 100 watów na każdy z subwoofera dvc 8 cali. Po uświadomieniu sobie, że subwoofer z papierowym stożkiem jest dobrej jakości, usunąłem jeden kanał po wypchaniu obudowy, zanim zdecydowałem, że wymagany jest dodatkowy wzmacniacz, postanowiłem wypróbować 12-calowy subwoofer 2ohm, Alpine dvc to 2- 2ohm, używając tego kanału subwoofera, bas był lepszy, ale nie na tyle głośny, aby obniżyć eq do 0, aby pozbyć się mulistego basu z przednich 6x9, ponieważ instaluję samochodowe stereo, niewiele w ostatnich latach miałem 10x3 suby Sony w skrzyni q logic, ku mojemu zaskoczeniu obciążenie 1,6 oma było zauważalnie lepsze, Alpine przetwarza bas do fabrycznego subwoofera bardzo nisko, 60-80 Hz, ale dostępne jest 100 watów, 3 suby Sony przy 90 dB x3, są bardzo wydajne, a słabym punktem jest subwoofer oem i obudowa, nadal się przyczynia, ale nic głębokiego, mam nadzieję, że te informacje pomogą innym, mój pierwszy post tutaj, teraz bardzo szczęśliwy, wzmacniacz można uzyskać przez tylną tacę kubełkową, wyciągając ją można go zobaczyć i poczuć, musi być klasy d, ponieważ nigdy się tak nie nagrzewa, poziomy wyjściowe są za niskie na wielu płytach CD. Załadowałem ten kanał do 1 oma z 2omx2 10 cali, to też dobrze grało, ale wiele przetworników, daje lepszą wydajność JMO-Phil
 
#3 ·
Masz rację, fabryczny sub jest bardzo słaby. Dodałem suby Kicker CVR 12" w obudowie typu ported Comp i wzmacniacz Soundstream 1200W oprócz fabrycznego zestawu Alpine i teraz ma dobrze zaokrąglony, mocny, pełny dźwięk, jaki powinien mieć od początku. Daję kredyt średnim i wysokim tonom Alpine, dobrze się sprawdzają, musiałem tylko zmniejszyć głośność wzmacniacza, aby znaleźć ładną równowagę dźwięku na wszystkich poziomach głośności. Teraz jest super czysty i uderza cię w plecy, gdy tego potrzebujesz.
 
#4 ·
Po podróży z kumplem zdecydowałem się dać mojemu subowi więcej mocy. Zasilę 2 12-calowe głośniki Kickera w zamkniętej obudowie wzmacniaczem Sony xm-1s, świetnym małym wzmacniaczem, niezwykle mocnym i wydajnym, czystym zasilaniem, jak wspomniano powyżej, na dole powinno wystarczyć, średnie i wysokie tony są dobre, nieźle Alpine, ale powinni przeznaczyć więcej mocy na większe suby, jestem pewien, że pobór prądu jest ważny we flocie samochodów i ciężarówek, jak lżejszy olej, wszystko po to, aby zaoszczędzić energię, do cholery, wspomaganie kierownicy jest teraz zasilane energią elektryczną!
 
#5 ·
Jako kolejna rada, podczas oczekiwania na ukończenie ulepszeń, sugeruję obniżenie częstotliwości środkowej na korektorze (przynajmniej w przypadku 730N). Zrobiłem to dwa dni temu i zrobiło to ogromną różnicę zarówno w zakresie niskich częstotliwości (koniec z mulistymi głośnikami 6x9), jak i w przypadku bardziej wyraźnych wokali. Spróbujcie, wiem, że wszyscy się zgodzicie. Oczywiście nie umniejsza to faktu, że ten "premium" system dźwiękowy naprawdę jest wszystkim, tylko nie tym. Dodatkowo, jeśli ktoś jest gotów ponieść koszty, JL Audio produkuje bezpośredni zamiennik dla całej obudowy subwoofera. Kosztuje 1000 dolarów, ale 13,5-calowy JL Audio z własnym dedykowanym wzmacniaczem mono, z wymianami we wszystkich drzwiach, z pewnością będzie ogromną poprawą dla wszystkich audiofilów. Znalazłem kilka dobrych ofert na stronie Crutchfield... tylko do wiadomości!
 
#6 ·
Zrezygnowałem z "premium" systemu dźwiękowego jakiś czas temu - zgadzam się, że nie jest tak premium.

Zainstalowano wzmacniacz JL Audio 700 A, fabryczny subwoofer zastąpiono jednostką JBL z osobnym pokrętłem głośności basów zainstalowanym na konsoli i zainstalowano mikser audio CleanSweep. Wymieniono również 4 głośniki w drzwiach na głośniki Infinity Reference.

Teraz brzmi niesamowicie.
 
#7 ·
Zrezygnowałem z "premium" systemu dźwiękowego jakiś czas temu - zgadzam się, że nie jest tak premium.

Zainstalowano wzmacniacz JL Audio 700 A, fabryczny subwoofer zastąpiono jednostką JBL z osobnym pokrętłem głośności basów zainstalowanym na konsoli i zainstalowano mikser audio CleanSweep. Wymieniłem również 4 głośniki w drzwiach na głośniki Infinity Reference.

Teraz brzmi niesamowicie.

Image


Image
Czy masz jakieś przyciemnianie reflektorów? Mój wzmacniacz Sony 500wrms pobiera wystarczająco dużo prądu, aby je przyciemnić.
 
#11 · (Edited)
Pomoc

Czy ktoś z was ma instrukcje dotyczące modów? Właśnie zamówiłem dwa wzmacniacze. Jeden do subwoofera, a drugi 4-kanałowy do głośników drzwiowych. Robię rozeznanie, jak się do tego zabrać i jest to bardzo mylące. Potrzebuję trochę pomocy, żeby to rozgryźć. Mam również trudności ze znalezieniem schematu okablowania dla standardowego systemu 9 głośników. Zamówiłem 8-calowy subwoofer Kicker. Szukam tylko trochę więcej głośności i basu. Nie chcę jeszcze wysadzać okien. Zamierzam wypróbować ten nowy 8-calowy, zanim kupię coś większego. Chcę, żeby mój Hemi D był jak najbardziej zbliżony do stanu fabrycznego.

Znalazłem ten schemat wzmacniacza na innym forum, ale wierzę, że jest on przeznaczony do pickupa Dodge, ponieważ osoba stwierdziła, że wzmacniacz znajduje się pod deską rozdzielczą, a Durango (2012) znajduje się po prawej stronie z tyłu. Wszelka pomoc jest bardzo mile widziana.

Oryginalny post

http://www.**************/forums/showthread.php?t=353885

Proszę bardzo! To dotyczy dwóch wtyczek na wzmacniaczu pod deską rozdzielczą. Całkowicie ominąłem fabryczny wzmacniacz i pociąłem i podłączyłem okablowanie przy wzmacniaczu. Moje lewe i prawe głośniki deski rozdzielczej oraz tylne głośniki podsufitki są zasilane z mojego urządzenia głównego, a głośniki drzwiowe są zasilane z mojego 4-kanałowego wzmacniacza za tylnym siedzeniem. Środkowy głośnik deski rozdzielczej został odłączony.

22-pinowe złącze
od lewej do prawej / od góry do dołu

pin 1 duży czarny przewód z pomarańczowym paskiem (domniemane uziemienie dla wzmacniacza)
pin 2 biały z szarym paskiem (wejście magistrali)
pin 3 biały z pomarańczowym paskiem (wejście magistrali)
pin 4 nieużywany
pin 5 nieużywany
pin 6 zielony z niebieskim paskiem (wejście magistrali)
pin 7 zielony z pomarańczowym paskiem (wejście magistrali)
pin 8 szary z niebieskim paskiem (wejście magistrali)
pin 9 szary z pomarańczowym paskiem (wejście magistrali)
pin 10 nieużywany
pin 11 nieużywany
pin 12 nieużywany
pin 13 nieużywany
pin 14 szary z jasnozielonym paskiem (głośnik deski rozdzielczej RH +)
pin 15 szary z ciemnozielonym paskiem (głośnik deski rozdzielczej RH -)
pin 16 szary z żółtym paskiem (głośnik deski rozdzielczej LH +)
pin 17 szary bez paska (głośnik deski rozdzielczej LH -)
pin 18 zielony z brązowym paskiem (głośnik podsufitki LH -)
pin 19 zielony z niebieskim paskiem (głośnik podsufitki LH +)
pin 20 szary z białym paskiem (sub -)
pin 21 zielony z białym paskiem (sub +)
pin 22 duży żółty przewód z czerwonym paskiem (domniemane zasilanie dla wzmacniacza)


16-pinowe złącze
od lewej do prawej / od góry do dołu

pin 1 szary z fioletowym paskiem (drzwi przednie LH -)
pin 2 szary z żółtym paskiem (drzwi przednie LH +)
pin 3 zielony z fioletowym paskiem (drzwi przednie RH -)
pin 4 zielony z żółtym paskiem (drzwi przednie RH +)
pin 5 zielony z brązowym paskiem (sub +)
pin 6 szary z brązowym paskiem (sub -)
pin 7 szary z ciemnozielonym paskiem (drzwi tylne LH +)
pin 8 szary z jasnozielonym paskiem (drzwi tylne LH -)
pin 9 zielony z żółtym paskiem (drzwi tylne RH -)
pin 10 zielony z szarym paskiem (drzwi tylne RH +)
pin 11 szary bez paska (głośnik środkowy deski rozdzielczej, nie sprawdziłem polaryzacji... Zostawiłem go w stanie fabrycznym)
pin 12 szary z pomarańczowym paskiem (głośnik środkowy deski rozdzielczej, nie sprawdziłem polaryzacji... Zostawiłem go w stanie fabrycznym)
pin 13 żółty z szarym paskiem (podsufitka RH +)
pin 14 zielony bez paska (podsufitka RH -)
pin 15 nieużywany
pin 16 nieużywany
__________________

2012 Durango Alpine System








System głośników Premium Alpine obejmuje głośniki w 10 miejscach.
  • Jeden głośnik o średnicy 8,89 centymetra (3,5 cala) jest zainstalowany na środku deski rozdzielczej pod kratką odmrażacza (1).
  • Jeden jedwabny głośnik wysokotonowy o średnicy 2,54 centymetra (1 cal) znajduje się w obszarze flagi lusterka każdych przednich drzwi (2).
  • Jeden głośnik o wymiarach 15,2 x 22,9 centymetra (6 x 9 cali) znajduje się w każdych przednich drzwiach (3).
  • Jeden głośnik o średnicy 16,5 centymetra (6,5 cala) znajduje się w każdych tylnych drzwiach (4).
  • Jeden 20,3-centymetrowy (8-calowy) subwoofer znajduje się w prawym panelu bocznym (5)
  • Jeden głośnik o średnicy 6,35 centymetra (2,5 cala) jest zainstalowany w każdym z słupków D (6).
  • System głośników Premium Alpine zawiera również wzmacniacz o mocy 506 watów wzmacniacz znajdujący się w lewym panelu bocznym (7).
 
#12 · (Edited)
Alpine System MOD

Oto mój Alpine System MOD. Nie jest to system z najwyższej półki, ale dźwięk jest o wiele lepszy niż w systemie fabrycznym. Mój mod obejmuje dwa dodatkowe wzmacniacze, głośniki w drzwiach i nowy 8-calowy subwoofer.

Zdecydowałem się umieścić nowe wzmacniacze na małym schowku z tyłu. Nadal mam dostęp do małej komory. Szukałem innych miejsc, ale wydaje się, że dodge wykorzystał każdy cal Durango do innych rzeczy. Myślałem również o zainstalowaniu ich w małej tylnej komorze, ale martwiłem się o ciepło, które będą generować.


Nie zamierzam wchodzić w zbyt wiele szczegółów na temat instalacji, tylko podstawy.

Moderatorzy: Nie jestem pewien, czy linki do produktów są dozwolone. Zamieszczam je, aby ułatwić innym. Jeśli nie są dozwolone, prosimy o ich usunięcie. Większość moich przedmiotów kupiłem w Crutchfield, ale podobne przedmioty można znaleźć w miejscach takich jak Amazon i Newegg.

Użyte przedmioty:

Alpine MRP-F300 - Głośniki drzwiowe
http://www.crutchfield.com/p_500MRPF300/Alpine-MRP-F300.html?tp=115

Alpine MRP-M500 - Subwoofer
http://www.crutchfield.com/p_500MRPM500/Alpine-MRP-M500.html?tp=115

Kicker 40CWRT81 (Subwoofer 8")
http://www.crutchfield.com/p_2064CWRT81/Kicker-40CWRT81.html

Rockford Fosgate Prime R169X3 - Drzwi przednie
http://www.crutchfield.com/p_575R169X3/Rockford-Fosgate-Prime-R169X3.html?tp=91

Rockford Fosgate Prime R1525X2 - Drzwi tylne
http://www.crutchfield.com/p_575R1525X2/Rockford-Fosgate-Prime-R1525X2.html?tp=97

Nie zapomnij, że będziesz potrzebować dwóch zestawów okablowania wzmacniacza. Zestawy zawierają wszystko, czego potrzebujesz i nie są takie drogie. Używam 8 Gauge dla F300 (wzmacniacz głośników) i 4 Gauge dla M500 (wzmacniacz subwoofera)


Dobrą rzeczą w Crutchfield jest to, że dołączyli dwa zestawy adapterów okablowania głośników Metra 71-050 (bezpłatnie), aby instalacja była typu plug and play. Cóż, prawie. Jedną rzeczą, którą znalazłem i prawie przegapiłem, jest to, że złącza tylnych głośników nie pasują do uprzęży. Jeśli je dostaniesz, zrozumiesz, o co mi chodzi.

Na uprzęży większy wtyk jest dla dodatniego, a mniejszy dla ujemnego, ale w tylnych głośnikach jest odwrotnie, więc musiałem odciąć złącza i przylutować je do głośników.

Dołączone również bezpłatnie do mojego zamówienia Crutchfield, Wsporniki montażowe głośników Scosche SAC-656. Tylne głośniki OEM Durango mają 6,5 cala, a moje nowe tylne głośniki mają 5,25 cala, więc adapter znacznie ułatwił sprawę. Nadal musisz trochę dopracować, aby wszystko pasowało idealnie. Dołączyli również wsporniki montażowe głośników Scosche SA-69 do użycia w otworze 6- ½, ale moje przednie głośniki pasowały idealnie, więc ich nie użyłem. One również były darmowe, więc nie narzekam.

Aby wykonać instalację, poprowadziłem przewód 4 Gauge (dodatni) z akumulatora (znajdującego się pod siedzeniem pasażera). Nie zapomnij, że potrzebujesz bezpiecznika liniowego (użyłem 60 A) w pobliżu akumulatora. Mój bezpiecznik liniowy znajduje się w odległości ok. 6 cali od akumulatora. Dzielę zasilanie z przewodu 4 Gauge na 4 i 8 Gauge za pomocą bloku dystrybucyjnego. Niektórzy umieszczają blok dystrybucyjny w pobliżu akumulatora i prowadzą dwa oddzielne przewody do każdego wzmacniacza, ale ponieważ zasilam tylko głośniki, a 8-calowy sub jest więcej niż wystarczający. Nie lubię, gdy moje szyby grzechoczą; chciałem tylko trochę głośności i wystarczająco dużo basu, aby brzmiało tak, jak powinno z fabryki.



Widziałem modyfikacje, w których fabryczny wzmacniacz został całkowicie pominięty, ale ponieważ chciałem zachować prostotę, wziąłem sygnał z fabrycznych głośników drzwi przednich i tylnych wzmacniacza (wzmocniony sygnał wyjściowy) do 4 kanałów Alpine F300. Aby uruchomić subwoofer, podłączyłem kabel krosowy RCA z wyjścia Preout subwoofera F300 do M500. Następnie podłączyłem nowy 8-calowy subwoofer do wzmacniacza nowym przewodem głośnikowym. Fabryczna wiązka przewodów subwoofera nie była używana.



Nowy 8-calowy Sub Kickera jest nieco mniejszy niż fabryczny. Oryginalne otwory w plastikowej obudowie fabrycznej nie będą działać. Wyśrodkowałem Sub i zrobiłem nowe otwory do instalacji. Śruby fabrycznego Sub nie będą pasować do tego subwoofera.


Pomijając fabryczny wzmacniacz, nadal mogę korzystać z głośników wysokotonowych w drzwiach i głośników w słupkach D. 8-calowy Kicker to 1 om podwójny głos. Musisz połączyć podwójny głos szeregowo, aby uzyskać 2 omy. Nie martw się, jest dołączona instrukcja i jest to bardzo proste.
Potrzebowałem sposobu na ochronę wzmacniaczy, gdy korzystam z przestrzeni ładunkowej, więc to zrobiłem z płyty 3/4. Jak widać, środkowe podparcie jest krótsze, co pozwala mi na dostęp do schowka. Pokryłem go tkaniną, aby nadać mu czystszy wygląd. Tkanina była bardzo tania, około 6 dolarów za dwa metry.











Poniżej znajdują się schematy okablowania Alpine z 2012 roku Durango i radia. Mam 730N RHR. Nie zrobiłem tego w kolejności (1 -16 lub 1-22), ponieważ IMO jest to mylące, gdy próbujesz znaleźć i przeciąć przewody. Zrobiłem to na podstawie lokalizacji głośnika. Mam nadzieję, że jest to wystarczająco proste.







Zrobiłem również schemat za pomocą programu MS Paint okablowania i lokalizacji głośników. Jest bardzo szczegółowy, ale nie jestem pewien, czy jest wystarczająco jasny na forum. Jeśli chcesz plik, który możesz powiększać i pomniejszać, wyślij mi prywatną wiadomość, a ja wyślę go e-mailem.


Door panel removal instructions....
 

Attachments

#13 ·
Zdalne włączanie?

Skąd wziąłeś sygnał do zdalnego włączania wzmacniaczy?
Mam system Alpine 506W w moim 2014 roku i chcę zainstalować korektor między jednostką centralną a wzmacniaczem, ale nie wiem, skąd wziąć sygnał zdalnego włączania.

Dziękuję przy okazji za niesamowite schematy okablowania! Mam nadzieję, że są takie same dla mojego 2014 roku.
 
#14 · (Edited)


Opuściłem fabrykę systemu 14 Citadel. IMO, brzmi 10 razy lepiej niż mój stary 2012. Nie jestem pewien co do wyprowadzeń radia, ale wygląda na to, że Dodge użył tego samego ustawienia. Mogę się mylić, więc upewnij się lub sprawdź inne źródła przed wykonaniem mojej instalacji. Mają stronę, na której można uzyskać wyprowadzenia, ale pobierają 30 dolarów za 3 dni dostępu. Ponieważ opuszczam moją fabrykę z 2014 roku, nie zawracałem sobie tym głowy.

Jeśli chodzi o pilota.. Użyłem 12V (papierosa) w konsoli środkowej. Oto link do mojej starej konfiguracji.. Mam nadzieję, że to pomoże..
http://www.durangoforumz.com/showthread.php?t=756
 
#15 ·
Dzięki za szybką odpowiedź. Ogólnie rzecz biorąc, jestem zadowolony z dźwięku z 2014 roku, ale bas jest naprawdę przytłaczający w niektórych piosenkach przy określonych częstotliwościach, a jeśli obniżę korektor na tyle, aby to zrekompensować, tracę praktycznie wszystkie ślady „uderzenia”. Więc kupiłem korektor, który chcę zamontować pod tylną podłogą i zacząłem rozkładać rzeczy na części dosłownie chwilę temu. Ku mojemu przerażeniu, kolory przewodów nie pasują do siebie. Szukałem więc wszędzie, aby faktycznie kupić schemat okablowania, ale nawet Mopar jeszcze takiego nie ma dla 2014. Jeśli wiesz o miejscu, które to robi (nawet jeśli kosztuje to 30 dolarów za 3 dni), daj mi znać. Rozważam po prostu użycie numerów pinów, ale schemat dałby mi to ciepłe, miłe uczucie, że robię to dobrze.

Jeszcze raz dziękuję. Nigdy nie znalazłbym wzmacniacza ani nie dowiedziałbym się, jak uzyskać do niego dostęp bez twoich zdjęć.
 
#16 ·


Oto link..
https://www.techauthority.com/en-US/Pages/Home.aspx

Nawigacja po stronie jest zagmatwana, ale musisz założyć konto i poszukać 3-dniowej subskrypcji, chyba że chcesz kupić płytę CD za 150,00 $. Nie jestem pewien, czy płyta CD zawiera wszystko, w oparciu o ceny innych usług tam wymienionych. Będziesz wiedział, o czym mówię, gdy zaczniesz nawigować po stronie.
CD.... https://www.techauthority.com/en-US/Pages/searchresults.aspx?search=2014+durango
3 dni... https://www.techauthority.com/en-US/Pages/searchresults.aspx?search=2014+durango

Mam nadzieję, że uda Ci się to rozgryźć. Nie pamiętam, jak to zrobiłem dla mojego 2012. Może powinieneś zadzwonić, aby upewnić się, że dostaniesz właściwy pojazd...
Otrzymasz kody kolorów okablowania i numery części. Dla mojego 2012 spędziłem 3 dni kopiując setki plików (po jednym na raz). Nie pozwolą Ci pobrać określonej grupy, takiej jak okablowanie lub silnik itp. Sam zrobiłem schemat. Dostałem to, co mogłem, ale 3 dni to za mało, jeśli chcesz cały samochód. Próbowałem LOL.. powodzenia..
 
#17 · (Edited)
Uwielbiam mody!!!

Uwielbiam to, co zrobiłeś ze swoim Ride! Mam Durango Citidel z 2011 roku i uwielbiam go! ale strasznie brakuje mu odpowiedzi basowej, do której jestem przyzwyczajony. Zamierzam dodać trzy wzmacniacze i więcej subów. Czy masz wymiary elementu, który zrobiłeś, aby zakryć wzmacniacze? Czy wiesz również o sposobie na MODOWANIE radia bez kupowania MYGIG? Jestem pewien, że jest przewód, który przełącza się na masę, gdy pojazd jest zaparkowany. Muszę tylko znaleźć ten przewód. Wszystko inne w urządzeniu jest aktywne podczas jazdy.

Dzięki
Alex
 
#18 ·
Zastanawiam się, jak dobrze fabryczny wzmacniacz napędzałby jeden z moich Kicker COMP VR... Chcę dodać więcej basu do D i mam Alpine MRD-m-300 i 2 Kicker COMP VR 12s (Dual 2Ohm VC), które miałem w moich poprzednich 2 pojazdach (moim Tahoe i moim Avalanche)...

Jeśli fabryczny wzmacniacz będzie działał wystarczająco dobrze, mógłbym po prostu zbudować nową obudowę dla jednego z moich 12 i usunąć fabryczny subwoofer/obudowę...
 
#19 ·


Przepraszam Bigalphaone. Nie mam wymiarów osłony wzmacniacza. Po prostu spójrz na moją instalację, a na pewno będziesz w stanie wymyślić, gdzie mierzyć. Jednym z wymiarów, który pamiętam, jest to, że nogi podporowe miały 3" wysokości. Aby obliczyć zakrzywioną powierzchnię, używam dużego kawałka kartonu, kładę go i podążam za przednią krawędzią pokrywy bagażnika/przedziału. Jeśli chodzi o okablowanie. Złapałeś mnie. Informacje otrzymałem bezpośrednio od TechAuthority. Nie mam pojęcia, czy jest sterowany pojedynczym przewodem, jak powiedziałeś, czy jest sterowany przez samo radio

911Boulder
Kiedy robiłem to w 2012 roku, chciałem więcej basu. Nowy sub był lepszy, ale nie był idealny. Dla mnie dźwięk nie był tak dobry, jak powinien. Wierzę, że było to spowodowane plastikową obudową. Nie jestem ekspertem od obudów subów, ale na podstawie tego, co widziałem w Internecie, jest w tym ścisła nauka. Próbowałem nawet wypchać obudowę, jak sugerowali niektórzy, ale nie zauważyłem żadnej zmiany w dźwięku. Zamierzałem również spróbować zrobić niestandardową drewnianą skrzynię, aby umieścić ją w tym samym miejscu, co fabryczna plastikowa obudowa, ale okazało się to dość trudne. Moją drugą opcją było
JL Audio Single Stealth box. http://www.crutchfield.com/S-478LjF6EAsg/p_13694529/JL-Audio-Single-Stealthbox.html


Ładny design, ale nie chciałem wydawać na to 1 tys. Kiedy zdecydowałem się zamienić mojego 12 na 14. Jedna rzecz.... Jeśli macie okazję, po prostu idźcie do dealera i posłuchajcie nowego systemu 14. Sub i obudowa wyglądają identycznie, ale bas i ogólny dźwięk są w 100% lepsze. Nie ma potrzeby niczego zmieniać. Może jutro wrócę tam, żeby zobaczyć, czy wzmacniacz jest inny. Może to była tylko kwestia dostrojenia oprogramowania układowego wzmacniacza radia lub kombinacji obu, ale Dodge upuścił piłkę w modelach 2011/2012 (IMO). Nie wiem, czy wszystkie 14 radia mają taką samą konfigurację. Mam pełny system z Blu-ray i podwójnym wyświetlaczem DVD z dźwiękiem przestrzennym.

 
#20 ·
Ciekawe konfiguracje. Szczególnie interesuje mnie użycie jednostki JL cleansweep do uzyskania wyjść RCA, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości fabrycznego radia i wzmacniacza. Nigdy nie zostawiam fabrycznych radioodtwarzaczy, ale ten Rango ma całkiem niezły. I tak, myślę, że pozostanie przy fabrycznym radiu może pomóc odstraszyć złodziei.

Jeśli chodzi o przyciemnianie reflektorów, jeśli przyciemniasz 500 W z akumulatora/alternatora ciężarówki, to mówi mi, że twoje okablowanie nie jest wystarczające, aby obsłużyć piki. Mogą to być nieprawidłowe połączenia/uziemienie lub niewystarczający przekrój przewodu (przewód za cienki).

To wszystko to spekulacje oparte na moim ponad 10-letnim doświadczeniu w car audio. Jedyną rzeczą, którą MOGĘ powiedzieć na pewno: jedynym sposobem na pozbycie się przyciemniania jest ulepszenie 3 głównych przewodów uziemiających pod maską, ulepszenie alternatora, jeśli nie jest to co najmniej model 160a dla Rango, i dodanie drugiego akumulatora (zazwyczaj przy wzmacniaczach z tyłu, chyba że masz dużo miejsca pod maską) w obwodzie izolatora akumulatora. Twoje wzmacniacze będą zasilane z drugiego akumulatora, a reszta ciężarówki będzie zasilana z starego akumulatora, jak poprzednio. Twój alternator ładuje oba akumulatory, a obwód izolatora zapobiega pobieraniu prądu z akumulatorów.

Niezamontowanie wzmacniaczy w tym samym obwodzie co reszta ciężarówki = brak przyciemniania, NIGDY!
 
#21 ·
Należy wspomnieć, że kondensatory nie mają na celu zapobiegania przyciemnianiu. Jest to niewłaściwe użycie, które rozprzestrzeniło się na rynku car audio. Jest to podobne do nakładania plastra, gdy potrzebujesz szwów. To nie jest właściwe, na pewno MOŻE się wydawać, że działa na początku, ale ostatecznie możesz pogorszyć sprawę.

Przyciemnianie = układ elektryczny nie nadąża.

Dodanie kondensatora oznacza, że ​​masz zmagazynowaną energię na wypadek, gdy system nie nadąża, która następnie jest uwalniana w celu utrzymania bardziej nieprzerwanego zasilania. Cóż, co się dzieje po potężnym, dynamicznym uderzeniu basu, które powoduje rozładowanie kondensatora w celu utrzymania poziomu mocy wzmacniacza? Ci z was, którzy powiedzieli: „Cóż, teraz alternator, który miał problemy z nadążaniem za poborem prądu przez wzmacniacz, musi teraz nadążać za poborem prądu przez wzmacniacz, JEDNOCZEŚNIE ładując kondensator!” mają całkowitą rację. Duże kondensatory faradowe są prawie, jeśli nie całkowicie bezużyteczne w car audio.

/koniec tyrady
 
#23 ·
Jestem ciekaw, czy wszyscy przecinacie fabryczne okablowanie przy fabrycznym wzmacniaczu i tam wpinacie? Szukam miejsca, w którym mógłbym zlokalizować zestaw wtyczek, aby wykonać pośrednią wiązkę, która nie wymaga cięcia czegokolwiek.
 
#24 ·
Jestem ciekaw, czy wszyscy przecinacie fabryczne okablowanie przy fabrycznym wzmacniaczu i tam wpinacie? Szukam miejsca, w którym mógłbym zlokalizować zestaw wtyczek, aby zrobić pośrednią wiązkę, która nie wymaga cięcia czegokolwiek.
Najlepsze miejsce do wpięcia się w istniejące okablowanie zależy od tego, co ostatecznie chcesz osiągnąć. Mogę ci powiedzieć, żebyś poszukał "T-taps", aby wpiąć się w istniejące przewody bez cięcia...
 
#25 ·
Zamierzam wziąć wszystkie istniejące wyjścia wzmacniacza fabrycznego i przekonwertować je na sygnały liniowe, a następnie wzmocnić je za pomocą wzmacniaczy aftermarketowych. Zsumuję głośniki niskotonowe i wysokotonowe przednich drzwi, aby uzyskać sygnał pełnozakresowy, a następnie użyję zestawu głośników separowanych z pasywnymi zwrotnicami. Umieszczę płytki subwoofer 8" w schowku pod siedzeniem kierowcy i płytki 10" w niestandardowej obudowie zamiast fabrycznej... wszystko pod klapą bagażnika.

Użyję Audio Control LC8i, prawdopodobnie wraz z wyborem mikro-wzmacniaczy, aby zasilić system i nie zajmować dużo miejsca. Po prostu chcę uniknąć cięcia fabrycznego okablowania, jeśli to możliwe.

Być może sprawdzę na złomowiskach, czy mogę kupić fabryczny wzmacniacz z kawałkiem fabrycznej wiązki przewodów, tylko po to, aby użyć wtyczek i zrobić pośrednią wiązkę, aby niczego nie ciąć.
 
#26 ·
Super! Zamierzałem polecić albo to samo urządzenie, albo JL cleansweep. Szczerze mówiąc, po prostu zachowałbym fabryczny wzmacniacz tam, gdzie jest, i podłączyłbym się do jego wyjść. Powinieneś być w stanie znaleźć schemat okablowania dla kodu kolorów przewodów, albo po prostu zdjęcie każdego panelu drzwi i głośnika pokaże ci, który przewód do czego... Zamierzam zrobić to samo z fabrycznym wzmacniaczem w moim '05 w ciągu najbliższego miesiąca. Zastanawiam się, czy urządzenie DSP zmieści się pod deską rozdzielczą/w kopnięciu przy fabrycznym wzmacniaczu...
 
#27 · (Edited)
Tak, zachowam fabryczny wzmacniacz, ponieważ tam odbywa się przetwarzanie dźwięku przestrzennego.

Przy bliższym przyjrzeniu się znalazłem 12-kanałowy konwerter poziomu sygnału OEM od Massive Audio, z opcją sumowania kanałów dual. "FLATLINE II"..... Mogę na to spojrzeć, ponieważ pozwoli to na konwersję wszystkich kanałów fabrycznych za pomocą jednego urządzenia i nadal sumować głośniki przednich drzwi razem.

Turborusty
 
#28 ·
Hej blue659, mam problemy z projektem integracji OEM w moim Durango z 2016 roku. Jestem nowy na forum i nie mogę jeszcze wysyłać prywatnych wiadomości. Naprawdę potrzebuję twojego schematu okablowania audio powyżej. Ten na Photobucket jest po prostu za mały, aby odczytać szczegóły. Czy mógłbyś zamieścić tutaj ten w pełnym rozmiarze?
 
#29 · (Edited)
Cześć, dzięki za odpowiedź. Opublikowałem tylko kilka razy. Forum nie pozwala mi wysłać Ci wiadomości prywatnej.

Wygląda na to, że Dodge trzyma swoją instalację elektryczną w tajemnicy. Mój system z 2016 roku wygląda identycznie jak Twój rysunek. Mój Durango RT jest przeznaczony na rynek kanadyjski. Jedyna różnica, jaką widzę, to sub jest teraz wewnątrz schowka pod pokrywą.

Czy masz również 14 rysunków? Oba byłyby nieocenione dla mojego instalatora.
 
#30 ·
System Alpine w moim Durango żony miał braki na basach, po badaniach okazuje się, że przeznaczają 100 watów na każdy głośnik niskotonowy dvc 8 cali. Po uświadomieniu sobie, że głośnik niskotonowy z papierową membraną jest dobrej jakości, usunąłem jeden kanał po wypchaniu obudowy, zanim zdecydowałem, że wymagany jest dodatkowy wzmacniacz, postanowiłem wypróbować 12-calowy głośnik niskotonowy 2 omy, Alpine dvc ma 2-2 omy, używając tego kanału subwoofera, bas był lepszy, ale nie na tyle głośny, aby obniżyć korektor do 0, aby pozbyć się mulistego basu z przednich głośników 6x9, ponieważ instaluję samochodowe stereo, niewiele w ostatnich latach miałem 10x3 subów Sony w skrzyni q logic, ku mojemu zaskoczeniu obciążenie 1,6 oma było zauważalnie lepsze, Alpine przetwarza bas do fabrycznego subwoofera bardzo nisko, 60-80 Hz, ale dostępne jest 100 watów, 3 suby Sony przy 90 dB x3, są bardzo wydajne, a słabym punktem jest sub OEM i obudowa, nadal się przyczynia, ale nic głębokiego, mam nadzieję, że te informacje pomogą innym, mój pierwszy post tutaj, teraz całkiem szczęśliwy, wzmacniacz można uzyskać dostęp przez tylną tacę kubełkową, wyciągając ją, można go zobaczyć i poczuć, musi być klasy D, ponieważ nigdy się tak nie nagrzewa, poziomy wyjściowe są za niskie na wielu płytach CD. Załadowałem ten kanał do 1 oma z 2omx2 10 cali, to też dobrze grało, ale wiele przetworników, daje lepszą wydajnośćJMO-Phil